ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Erőss Eszter – egyéni vállalkozó
Hatályos: 2023. 10.01-től visszavonásig
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban „ÁSZF”) az alábbiakban meghatározott Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások igénybevételének feltételeit szabályozza. Az Általános Szerződési Feltételek érvényesek a Szolgáltató által nyújtott foglalkozásokra, állapotfelmérésre, egyéb szolgáltatásokra és a táborokra való jelentkezés és azon való megjelenés esetén.
A Szolgáltató adatai:
Vállalkozó neve: Erőss Eszter egyéni vállalkozó
Székhely: 8000 Székesfehérvár, Pancsovai utca 28.
Képviselő neve, beosztása: Erőss Eszter – Óvodapedagógus, kora gyermekkori zenepedagógus, szakvizsgázott drámapedagógus, komplex mozgásterápiás fejlesztő
Nyilvántartási szám: 57660129
Adószám: 59613020-1-27
Telefonszám: +36202636154
E-mail cím: cirokafejleszto@gmail.com
Weboldal: https://www.igazigyermekkor.hu/
Közösségi oldal (Facebook):
Ciróka Fejlesztő Kuckó – https://www.facebook.com/profile.php?id=100086763579607
A Szolgáltató a Fejér Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara tagja.
A Térhelyszolgáltató adatai:
Név: Websupport Magyarország Kft. , EZIT
Székhely: H-1132 – Budapest – Victor Hugo utca. 18-22.
Adószám: 25138205-2-41, HU25138205
E-mail: info@ezit.hu
1. Fontosabb fogalom meghatározások
Szolgáltató: a szolgáltatást nyújtó természetes, illetve jogi személy vagy jogi személyiség nélküli szervezet.
Fogyasztó: az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy.
Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés: az adásvételi szerződéstől eltérő bármely olyan szerződés, amelynek értelmében a vállalkozás a Résztvevő részére szolgáltatást nyújt vagy szolgáltatás nyújtását vállalja, a Résztvevő pedig megfizeti, vagy vállalja, hogy megfizeti a szolgáltatás ellenértékét.
Résztvevő: a Szolgáltató szolgáltatásait igénybe vevő személy, aki részt kíván venni a Szolgáltató által szervezett programokon, szolgáltatásokon. 18 éven aluli Résztvevő esetén a törvényes képviselő jár el a szolgáltatásra való jelentkezés során, vagy a jelentkezésre az ő hozzájárulásával kerülhet sor.
2. Az Általános Szerződési Feltételek elérhetősége
A Szolgáltató a hatályos Általános Szerződési Feltételek elnevezésű dokumentumot személyesen adja át, weboldalán teszi közzé, vagy elektronikus levélben küldi el a szolgáltatásra, foglalkozásra jelentkező Résztvevő, vagy a törvényes képviselő részére.
3. Az Általános Szerződési Feltételek tartalma
Jelen Általános Szerződési Feltételek a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevő Résztvevő és törvényes képviselőjének jogait és kötelezettségeit, a szerződő felek közötti megállapodás feltételeit tartalmazza. Az Általános Szerződési Feltételek érvényesek a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokra, foglalkozásokra és táborokra való jelentkezés és azon való megjelenés esetén. Ezen feltételek általános szerződési feltételeknek minősülnek, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet rendelkezéseinek megfelelő tájékoztatást, szabályozást tartalmaznak.
A Résztvevő, ha a Szolgáltató szolgáltatásait igénybe kívánja venni, köteles elfogadni a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit, amit személyesen, vagy elektronikus levélben történő visszaigazolással tehet meg. Az Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseinek elfogadása esetén a jelen Általános Szerződési Feltételek szerinti szerződés jön létre a Szolgáltató és a Résztvevő (vagy törvényes képviselője) között. Amennyiben a Szolgáltató a szolgáltatási díj megfizetését megelőzően, szabályszerűen közzéteszi, elérhetővé teszi, vagy elküldi a Résztvevő részére a jelen Általános Szerződési Feltételek elnevezésű dokumentumot, de a Résztvevő az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával kapcsolatban nem ad, vagy nem küld visszajelzést a Szolgáltató részére, azonban a szolgáltatási díj összegét megfizeti a Szolgáltató részére, úgy kell tekinteni, hogy a Résztvevő az Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit elfogadta.
4. Az Általános Szerződési Feltételek hatálya
Jelen (módosított) Általános Szerződési Feltételek 2023. 10.01. napján lép hatályba, ez megegyezik az Általános Szerződési Feltételek közzétételének, elérhetővé tételének napjával. Az Általános Szerződési Feltételek rendelkezései a hatálybalépés napjától valamennyi Résztvevőre és szolgáltatásra hatályosak. A Szolgáltató fenntartja a jogot jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseinek módosítására. Módosítás esetén a jelentkezés elküldésének időpontjában érvényben és hatályban lévő Általános Szerződési Feltételek kerülnek alkalmazásra.
Az Általános Szerződési Feltételek a Szolgáltató által nyújtott, az alábbiakban megnevezett szolgáltatásokra terjednek ki: a Szolgáltató által szervezett foglalkozásokon, táborokban, a Szolgáltató által biztosított egyéb szolgáltatásokon való részvétel. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások igénybevételére az a személy jogosult, aki előzetesen jelentkezett a Szolgáltató által meghirdetett szolgáltatásra, a jelentkezés elfogadását a Szolgáltató visszaigazolta, a szolgáltatási díjat megfizette Szolgáltató részére és jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit elfogadta. Az Általános Szerződési Feltételek a fentiekben nevesített szolgáltatások vonatkozásában az ezen szolgáltatások igénybevétele során a szerződő felek között keletkező jogokat és kötelezettségeket szabályozza.
5. A szerződés létrejötte
A Résztvevő, valamint a Szolgáltató közötti jogviszony a jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával jön létre, mely meghatározza mindkét fél jogait és kötelezettségeit.
A szerződés elektronikus úton is létrejöhet, azzal, hogy Résztvevő a szolgáltatásra elektronikus úton jelentkezik, a jelentkezést elküldi, és azt a Szolgáltató visszaigazolja (kifejezetten elfogadja a Résztvevő ajánlatát) a Résztvevő által megadott elektronikus levelezési címére, az adatvédelmi rendelkezések betartása mellett. A Szolgáltatónak jogában áll az igazolás visszaküldését követően is a szerződéstől elállni, annak teljesítésére tőle már el nem várható okok miatt (pl.: az adott szolgáltatást már nem nyújtja, vis maior, betegség, stb.). Elállás esetén a Szolgáltató köteles elszámolni a Résztvevővel, amennyiben pénzmozgás történt.
A Résztvevő jelentkezési lap kitöltésével nyilatkozik arról, hogy cselekvőképessége, illetve szerződéskötési képessége nincs korlátozva. A jelentkezés során a Résztvevő által megadott adatoknak hiánytalannak és valósnak kell lenniük.
A Szolgáltató a beérkezett jelentkezéseket és díjakat megvizsgálja, és azok megérkezését visszaigazolja. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a beérkezett jelentkezést indoklás nélkül elutasítsa. Az elfogadott jelentkezések elektronikus levélben kerülnek visszaigazolásra. A visszaigazolással a Szerződő Felek között létrejön a szerződés. Amennyiben a jelentkezés elutasításra kerül vagy a visszaigazolás nem kerül megküldésre, a szerződés a Szolgáltatást igénybe vevő és a Szolgáltató között nem jön létre.
Továbbá a Résztvevő tudomásul veszi, hogy az adatvédelmi tájékoztató (a továbbiakban: “Adatvédelmi Tájékoztató”) tartalmának megismerése és elfogadása a szerződés létrejöttének feltétele. A Résztvevő kifejezetten tudomásul veszi, hogy Szolgáltató a Szolgáltatást igénybe vevő által megadott személyes adatokat, továbbá a weboldal használata során begyűjtött felhasználói adatokat rögzíti és az Adatvédelmi Tájékoztatójában meghatározott módon és célokra felhasználja. Valamennyi Szolgáltatást igénybe vevő köteles a tudomására jutott vagy számára hozzáférhetővé vált, a Szolgáltató üzleti titkát képező információt megóvni, egyúttal bizalmasan kezelni.
A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások a weboldalon kerülnek bemutatásra, itt részletes leírás található a Szolgáltató tevékenységeiről. Az esetleges elírásokért, téves adatokért a Szolgáltató felelősséget nem vállal. A Résztvevő személyesen a Szolgáltató székhelyén, a Szolgáltató közösségi oldalán, elektronikus levelezési címén, valamint telefonon keresztül jelezheti részvételi szándékát az adott foglalkozáson, személyes adatai (vagy gyermeke személyes adatai) megadásával.
A honlapon, vagy egyéb úton közölt információk nem minősülnek a Szolgáltató részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A szolgáltatással kapcsolatos részletek személyesen, telefonon vagy elektronikus levélben kerülnek tisztázásra és elfogadásra. A Résztvevő a foglalkozásra való jelentkezéssel, a jelentkezés elküldésével kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – a Szolgáltató jelen Általános Szerződési Feltételek szerinti visszaigazolása esetén – fizetési kötelezettséget von maga után.
A jelentkezés Szolgáltatóhoz történő beérkezését követően Szolgáltató személyesen, vagy elektronikus üzenettel visszaigazolja a jelentkezést és tájékoztatja a Résztvevőt a szolgáltatási díj megfizetésével kapcsolatos információkról. A visszaigazolással létrejön a szerződés a Résztvevő és a Szolgáltató között, amikor a Szolgáltató kinyilvánítja, hogy elfogadja a jelentkezést. A Résztvevő elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés nem minősül írásban megkötöttnek, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezései vonatkoznak.
A szerződés magyar nyelven jön létre, a Szolgáltató elektronikus formában (vagy papír alapon) tárolja a jelentkezést, a szerződés (elektronikus jelentkezés esetén) egyéb módon nem kerül iktatásra, így a későbbiekben nem kereshető vissza. Résztvevő (vagy törvényes képviselője) a jelentkezés során köteles a saját (és gyermeke), valós adatait megadni. A jelentkezés során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Résztvevő más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait. A Szolgáltatót a Résztvevő által tévesen, hiányosan vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető problémáért, semminemű felelősség nem terheli.
6. A szolgáltatás igénybevétele, teljesítési idő
A megvásárolt bérlet kártya formájában átadásra kerül a Résztvevő (törvényes képviselő) számára. Amennyiben az igénybe vett alkalmak vonatkozásában a Szolgáltató nyilvántartása és a Résztvevőnél található bérleten történő jelölés között eltérés mutatkozik, a Szolgáltató nyilvántartását kell irányadónak tekinteni.
A foglalkozásokon kizárólag egészséges gyermek vehet részt.
Betegség, vagy bármilyen egyéb egészségügyi probléma esetén a Résztvevő (törvényes képviselő) köteles haladéktalanul értesíteni a Szolgáltatót. Ilyen esetben a megvásárolt bérlet érvényességi ideje meghosszabbítható. A bérlet érvényességi ideje a kártya kiadásakor a kártyán van feltüntetve.
A foglalkozások 45-60-90 perc időtartamúak. Amennyiben a Résztvevő az előre egyeztetett időpontban nem jelenik meg, elkésik a foglalkozásról, a késés időtartama a foglalkozás időtartamából levonásra kerül. A foglalkozás minimális időtartama 30 perc, amennyiben a Résztvevő a foglalkozásról több, mint 15 percet késik, az alkalom számára nem tartható meg. Ez esetben Szolgáltató jogosult a szolgáltatási díjra, mintha a szolgáltatást teljesítette volna.
A Résztvevő törvényes képviselője (18 éven aluli gyermek esetén) a foglalkozás végén köteles a foglalkozás helyszínén tartózkodni. Amennyiben a törvényes képviselő több, mint 10 percet késik, – és így a gyermek felügyeletéről ez idő alatt a Szolgáltatónak kell gondoskodni – köteles egy újabb foglalkozásra vonatkozó díjat megfizetni Szolgáltató részére.
Egyéb szolgáltatások esetén, amennyiben a Résztvevő a szolgáltatás előre egyeztetett időpontjában nem jelenik meg, elkésik, a késés időtartama a szolgáltatás időtartamából levonásra kerül. Résztvevő a szolgáltatásról több, mint 15 percet késik, az alkalom számára nem tartható meg. Ez esetben Szolgáltató jogosult a szolgáltatási díjra, mintha a szolgáltatást teljesítette volna.
A Résztvevő törvényes képviselője (18 éven aluli gyermek esetén) a foglalkozás végén köteles a foglalkozás helyszínén tartózkodni. Amennyiben a törvényes képviselő több, mint 10 percet késik, – és így a gyermek felügyeletéről ez idő alatt a Szolgáltatónak kell gondoskodni – köteles egy újabb foglalkozásra vonatkozó díjat megfizetni Szolgáltató részére.
Résztvevő (törvényes képviselője) tudomásul veszi, hogy Szolgáltató arra vállal kötelezettséget, hogy a vállalt szolgáltatást a szakmai és etikai szabályok megtartásával, a Résztvevő érdekeit szem előtt tartva nyújtja. Résztvevő (törvényes képviselője) tudomásul veszi, hogy a szerződés szerinti szolgáltatás szakszerű biztosítása több alkalmas találkozást, időben elhúzódó fejlesztést tehet szükségessé, ám a Szolgáltató nem vállalja a tőle elvárható gondosságon túli egyéb eredmény elérését.
A Szolgáltató nem vállalja sajátos nevelési igényű (továbbiakban SNI) gyermek fejlesztését, felügyeletét. Amennyiben az SNI meglétét a törvényes képviselő elhallgatja, s így a szerződés létrejön, a szolgáltatási díj befizetése megtörténik, a Szolgáltató szerződésszegés miatt azonnali hatállyal felmondja a szerződést, ha tudomást szerez arról, hogy a gyermek sajátos nevelési igény körébe tartozik. Ebben az esetben a Szolgáltató nem kötelezhető a befizetett szolgáltatási díj Részvevő (törvényes képviselő) részére történő visszafizetésére.
A Résztvevő (illetve törvényes képviselője) a saját (gyermeke) testi-lelki állapotáért a tőle elvárható módon felelősséggel tartozik, ezért a Szolgáltatót semmiféle helytállási kötelezettség nem terheli a Résztvevő olyan cselekményének következményéért, amely a szerződés tárgyát képező szolgáltatás sikerét veszélyeztetheti. Az ilyen magatartásokból eredő károkért, a szolgáltatás sikertelenségéért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
Szolgáltató – a szolgáltatás helyszínén – Résztvevő gépjárműve részére parkolóhelyet nem tud biztosítani, a parkolásról Résztvevő köteles gondoskodni és az azzal kapcsolatosan esetlegesen felmerülő költségek is őt terhelik.
Amennyiben Résztvevő (vagy a törvényes képviselő, illetve azok hozzátartozója, vagy egyéb velük érkező személy) a szolgáltatás helyszínén található berendezési tárgyakban, eszközökben, az épület állagában, az épület udvarában bármilyen módon kárt okoz, köteles azt megtéríteni. Az ilyen esetek miatt Szolgáltató felelősséget nem vállal.
A foglalkozásnak helyet biztosító épületben, illetve annak udvarában nem engedélyezett a dohányzás. A Résztvevő (vagy a törvényes képviselő, illetve azok hozzátartozója, vagy egyéb velük érkező személy) az épület udvarának csak a kijelölt területén tartózkodhat.
A szolgáltatást igénybe vevő személy köteles a foglalkozás helyszínére (terembe) tiszta, benti cipőben, papucsban vagy zokniban belépni.
A jelen pontban foglalt kötelezettségek megszegése esetén a Résztvevő köteles a Szolgáltató ebből eredő kára, valamint a felmerült, indokolt és igazolt költségei megfizetésére.
7. A szolgáltatási díj teljesítése
A Szolgáltatást igénybe vevő által a jelentkezési lap kitöltésével tett ajánlat Szolgáltató általi elfogadásával a Szerződő Felek között fizetési kötelezettséggel járó online szerződés jön létre 2001. évi CVIII. törvény (a továbbiakban: „Ektv.”) 5. és 6. §-nak megfelelően. Továbbá arra tekintettel, hogy a szerződéskötés távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 4. § (10) bekezdése alapján történik meg, a jelen ÁSZF-be foglalt szerződés távollevők között kötött szerződésnek minősül.
Jelenleg az alábbi fizetési módok elérhetőek: készpénzes fizetés és átutalás.
Attól függően, hogy a Szolgáltatást igénybe vevő, mely szolgáltatást választja, a Szolgáltató a választás lehetőségét bizonyos esetekben nem ajánlja fel. Minden szolgáltatásnál jelezve van, hogy milyen módon lehet fizetni.
FOGLALKOZÁSOK, ÁLLAPOTFELMÉRÉS, EGYÉB SZOLGÁLTATÁSOK esetén
A szolgáltatási díjat vagy a több alkalmas bérlet díját a Résztvevő átutalással vagy készpénzben fizeti meg a Szolgáltató részére.
Készpénzben történő fizetés: A Résztvevő a szolgáltatás/foglalkozás alkalmával, illetve több alkalmas bérlet esetén az első foglalkozás alkalmával, a szolgáltatás/foglalkozás helyszínén fizeti meg a szolgáltatási díjat a Szolgáltató részére.
Utalással történő fizetés: A Résztvevő legkésőbb a szolgáltatást/foglalkozást követő 6 napon belül köteles a szolgáltatási díj megfizetésére a Szolgáltató részére.
TÁBOROK esetén
A Résztvevő átutalással (előre utalással), vagy (előre) készpénzben a tábor helyszínén (vállalkozás székhelyén) fizeti meg Szolgáltató részére a tábordíjat.
Készpénzben történő (előre) fizetés: a Résztvevő legkésőbb 3 munkanappal a tábor igénybevétele előtt fizeti meg a Szolgáltató részére a szolgáltatási díjat. A Résztvevő a szolgáltatási díj befizetését követően válik jogosulttá a szolgáltatáson való részvételre.
Előre utalással történő fizetés: a Résztvevő a Szolgáltató bankszámlájára utalja a szolgáltatási díj összegét. Az összeg Szolgáltató bankszámlájára történő megérkezését követően válik jogosulttá a Résztvevő a szolgáltatáson való részvételre.
Az ebéddíjat a Résztvevő a tábor első napjának reggelén személyesen, a tábor helyszínén (8000 Székesfehérvár Pancsovai utca 28.), készpénzben fizeti meg a Szolgáltató részére.
Szolgáltató fenntartja az árváltoztatás jogát. A Szolgáltató garantálja, hogy a Felek közötti ajánlati kötöttség és annak Szolgáltató részéről történő elfogadását követően esetlegesen felmerülő árváltozás, elküldött jelentkezés esetében a szolgáltatási díj összegét nem befolyásolja.
A szolgáltatási díj a szolgáltatásról, foglalkozásról szóló tájékoztatókban, valamint a weboldalon kerül feltüntetésre, vagy a Szolgáltató személyesen, telefonon vagy elektronikus levélben ad ezekről információt.
A szolgáltatási díj Általános Forgalmi Adót nem tartalmaz, mert Szolgáltató alanyi mentességet választó ÁFA alanyként végzi tevékenységét.
A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatáson való részvétel feltétele a szolgáltatási díj Szolgáltató részére történő megfizetése.
8. Számlázás
Szolgáltató a szolgáltatási díj összegéről számlát állít ki.
A szolgáltatási díj befizetését követő 8 napon belül a Szolgáltató elektronikus számlát állít ki a szolgáltatást igénybe vevő Résztvevő részére, amelyet e-mailen keresztül juttat el a Szolgáltatást igénybe vevőhöz. A Résztvevő az elektronikus számla kiállítását kifejezetten elfogadja. A Résztvevőnek gondoskodnia kell arról, hogy az elektronikus úton történő számla kézbesíthető legyen és a technikai beállítások (pl. tűzfalak) ezt ne akadályozzák. Elektronikus levelezési cím változása esetén a Résztvevő köteles a Szolgáltatót értesíteni.
9. Lemondás
Lemondásra, elállásra csak írásban van lehetőség.
FOGLALKOZÁSOK, ÁLLAPOTFELMÉRÉS, EGYÉB SZOLGÁLTATÁSOK esetén
Résztvevő jogosult a szolgáltatáson, foglalkozáson való részvételét lemondani a Szolgáltatóhoz intézett egyoldalú jognyilatkozatával, indokolási kötelezettség nélkül. Az időpont lemondására a szolgáltatást megelőző nap 18 óráig van lehetőség, a Szolgáltató jelen Általános Szerződési Feltételekben rögzített elérhetőségein.
Ha az előzetesen egyeztetett időpont a szolgáltatást megelőző nap 18 óráig lemondásra kerül, a szolgáltatási díjat a Részvevőnek nem kell megfizetnie a Szolgáltató részére, illetve bérlet vásárlása esetén az alkalom nem kerül lehúzásra.
Ha az előzetesen egyeztetett időpont nem kerül lemondásra, vagy a szolgáltatást megelőző nap 18 óra után kerül erre sor, a Résztvevő köteles a foglalkozás díját a Szolgáltató részére megfizetni, bérlet vásárlása esetén az alkalom megtartottnak tekintendő és lehúzásra kerül. Ebben az esetben az alkalom számára megtartottnak minősül, a befizetett pénzösszeg nem használható fel másra, és nem jár vissza.
A foglalkozások, egyéb szolgáltatások megkezdését követően a Szolgáltató nem köteles visszafizetni a szolgáltatás díját. Ez érvényes a megvásárolt több alkalmas bérletek díjára is.
Amennyiben Résztvevő (törvényes képviselő) a több alkalmas bérlet előre egyeztetett időpontjaiból három alkalommal nem értesíti a Szolgáltatót arról, hogy a szolgáltatást az egyeztetett időpontban nem tudja igénybe venni, a fennmaradó alkalmak törlésre kerülnek, a Szolgáltató ez esetben nem köteles visszafizetni a szolgáltatás díját a Résztvevő részére. Amennyiben a Szolgáltató úgy ítéli meg, hogy a Résztvevők számára nem hasznos egy adott Résztvevő jelenléte – annak viselkedése, megnyilvánulásai miatt – a szolgáltatáson, úgy lehetősége van őt távozásra kérni. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni a szolgáltatási díj összegét.
Ha a Szolgáltató a saját hibájából, vagy önhibáján kívül, akár a szolgáltatás egészével, akár egy részének teljesítésével késedelembe esik, az előre egyeztetett időpontban nem jelenik meg, nem áll rendelkezésre, a szolgáltatás az ő hibájából nem kezdhető meg, vagy elmarad, akkor köteles az elmaradást pótolni és egy új időpontban megtartani az elmaradt eseményt.
TÁBOROK esetén
Amennyiben a tábordíj előre megfizetésre került, és a Résztvevő a szolgáltatás igénybevételének lemondását, legalább 72 órával a szolgáltatás megkezdése előtt, írásban közli a Szolgáltatóval, az előzetesen befizetett díj 50%-át jogosult a Résztvevő (törvényes képviselő) visszakapni.
A Szolgáltató, lemondás esetén 5 munkanapon belül köteles visszatéríteni az 50%-os szolgáltatási díjhányadot a Részvevő részére.
Amennyiben a lemondás 72 órán belül történik abban az esetben a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni a szolgáltatás díját, illetve díjhányadát a Résztvevő részére.
10. A fogyasztókat megillető felmondási, illetve elállási jog
A Szolgáltatást igénybe vevő az ellenérték fejében megrendelhető szolgáltatás megrendelésének véglegesítésével kifejezetten akként nyilatkozik, hogy az ellenérték megfizetésének hatályával a Szolgáltató kezdje meg az Fvszr. 20.§ (2) bekezdés szerinti határidő letelte előtt a szolgáltatás nyújtását, így a Szolgáltatást igénybe vevőt ebben az esetben nem illeti meg elállási jog. A Szolgáltatást igénybe vevő tudomásul veszi, hogy az ellenérték fejében megrendelhető szolgáltatás Szolgáltató általi teljesítésének megkezdésével az adott szolgáltatás teljesítettnek tekintendő.
11. Rendkívüli felmondás
A Szerződő Felek a jelen szerződést a másik félhez intézett egyoldalú jognyilatkozattal, azonnali hatállyal abban az esetben mondhatják fel, ha a másik fél a jelen szerződésből eredő lényeges kötelezettségét ismételten vagy súlyosan megszegi.
12. Kártérítési felelősség kizárása
A Szolgáltató a szerződés teljesítésével összefüggésben bekövetkező károkért való kártérítési felelősségét az irányadó jogszabályok által lehetővé tett legteljesebb mértékben kizárja.
13. Szerzői jogok
A Szerződő Felek kijelentik, hogy a weboldal, illetve annak elemei, valamint a közösségi oldal elemei és az azon keresztül közzétett vagy értékesített, szerzői műnek minősülő összes anyag a Szolgáltató tulajdonát képezi. Jelen szerződés egyetlen része sem értelmezhető úgy, hogy az alapján a Szolgáltatást igénybe vevő felhasználási, vagy egyéb szerzői vagyoni jogot szerez ezen anyagok részére vagy egészére. A Résztvevő a Szolgáltató szerzői jogainak megsértése esetére 1 000 000 Ft összegű kötbér megfizetésére vállal kötelezettséget. A honlapon található tartalmak részben vagy egészben másolhatók és felhasználhatók 100.000 forint + áfa / nap bérleti díj ellenében. A tartalom felhasználásával a felhasználó elfogadja ezt a feltételt.
14. Teljességi záradék
A jelen szerződés a benne szabályozott jogviszony tekintetében a Szerződő Felek teljes megállapodását tartalmazza, és bármely esetleges korábbi szóbeli vagy írásbeli megállapodást hatálytalanít.
15. Szerződésre irányadó jog és záró rendelkezések
A felek a jelen szerződésben nem rendezett kérdések tárgyában a Ptk. és az egyéb hatályos magyar jogszabályok vonatkozó rendelkezéseit tekintik irányadónak. A Szerződő Felek kijelentik, hogy a szerződés teljesítésének országa Magyarország.
15. Panaszkezelés
A Szolgáltatást igénybe vevő, a Szolgáltatással kapcsolatos panaszait a Szolgáltató következő
elektronikus levelezési címére küldheti: cirokafejleszto@gmail.com
Szolgáltató kivizsgálja az összes, a fentiek szerint beérkező panaszt, és mindent megtesz azok mihamarabbi érdemi orvoslásának és megválaszolásának érdekében. A jelen pontba foglaltak érdekében a panaszostól az ügyre vonatkozóan további dokumentáció kérhető (pl. levelezés). A fogyasztónak minősülő Szolgáltatást igénybe vevő panaszainak kezelésére a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény rendelkezései irányadók. Ha a panaszkezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és a Szolgáltatást igénybe vevőnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozók szerint jár el. Az elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt Szolgáltató egyedi azonosítószámmal látja el. A jegyzőkönyv tartalmazza a Szolgáltatást igénybe vevő nevét, lakcímét, a panasz előterjesztésének helyét, idejét, módját, a panasz részletes leírását, a Szolgáltatást igénybe vevő által bemutatott iratok, dokumentumok jegyzékét, Szolgáltató álláspontját (negatív válasz esetén az indokolást), a jegyzőkönyvet felvevő személy nevét és aláírását, a keltezést (hely és idő) és a panasz egyedi azonosítószámát, amennyiben azt szóban vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás útján tették. A Szolgáltatást igénybe vevő által tett panaszt, a Szolgáltató annak beérkezését követő harminc napon belül írásban vagy e-mailben érdemben megválaszolja és intézkedik annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját Szolgáltató megindokolja. Szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a fogyasztóvédelmi törvény értelmében öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni. A panaszok elbírálására Szolgáltató és a Szolgáltatást igénybe vevő közötti jogviszony keretén belül, egyedileg kerülhet sor. A fogyasztónak minősülő Szolgáltatást igénybe vevő panaszának elutasítása esetén Szolgáltató írásos vagy e-mailben küldött válasza indoklást tartalmaz, továbbá abban Szolgáltató tájékoztatást nyújt a jogorvoslati lehetőségekről, így Szolgáltató a Szolgáltatást igénybe vevőt írásban tájékoztatja arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó Szolgáltatást igénybe vevő esetén a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és interneteselérhetőségét, valamint levelezési címét, valamint, hogy Szolgáltató fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást. Amennyiben a Szolgáltatást igénybe vevő a Szolgáltató válaszát nem tartja kielégítőnek, különösen az alábbi szervekhez fordulhat jogorvoslatért: Fogyasztónak minősülő Szolgáltatást igénybe vevő a területi gazdasági kamarák mellett működő független, a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti illetékes, vagy kérelme szerinti békéltető testülethez (www.bekeltetes.hu) fordulhat, melyek hatáskörébe tartozik a fogyasztó és Szolgáltató közötti, a termék
minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy bírósági eljáráson kívüli rendezése, és e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. Az eljárás részletes szabályait a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV tv. tartalmazza. A felhasználó a Szolgáltató szolgáltatását érintő fogyasztói panasszal a fogyasztóvédelmi hatóság eljárását is (erről bővebb információ az alábbi linkeken érhető el: nfh.hu), elektronikushirdetésekkel kapcsolatosan pedig a hírközlési hatóság eljárását kezdeményezheti.
A Szolgáltatást igénybe vevő a fentieken túl panaszával, észrevételével a következő szervekhez is fordulhat a területileg illetékes Polgármesteri Hivatal Jegyzőjéhez továbbá a Fejér vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara Békéltető Testületéhez.
Kelt: 2023. 10.01.
ERŐSS ESZTER
Egyéni vállalkozó